FAQ - Veelgestelde vragen

We krijgen regelmatig vragen van klanten waarop het antwoord heel eenvoudig lijkt, maar herhaaldelijk blijkt dat het toch niet helemaal duidelijk is wat we nu precies bedoelen. Op deze pagina proberen we deze vragen zo eenvoudig mogelijk uit te leggen zodat je het antwoord nog eens kan teruglezen.

Klik hieronder op een categorie om de reeds bestaande FAQ’s te bekijken.

In onze correspondentie zie je regelmatig de naam “SAK Limburg” voorbij komen, maar wat betekent die term nou eigenlijk?

Omdat ontwikkelingen snel gaan, ja ook in de administratieve wereld, hebben wij een aantal jaar geleden besloten dat het goed is om niet alle ontwikkelingen op eigen houtje te volgen of te initiëren. Samen weet je meer en kun je krachten bundelen. Daarom zijn wij samen met 3 andere Limburgse administratiekantoren een samenwerking aangegaan.

“Samenwerkende Administratie Kantoren Limburg” is de zeer originele naam die we ons samenwerkingsverband hebben gedoopt. Door onder andere stijgende ICT kosten met een aantal kantoren te delen kunnen we onze tarieven concurrerend houden, maar dat betekent wel dat de naam SAK Limburg af en toe om de hoek komt kijken. Dat zijn wij dus!

Naast organisatorische samenwerking delen wij ook kennis, elke 2 maanden steken wij de koppen bij elkaar om bijzondere vraagstukken te bespreken en zodoende onze klanten beter te bedienen.

Wil je na bovenstaande uitleg toch nog meer weten over SAK Limburg? Neem dan contact met ons op.

Categorie Algemene vragen
Vond je deze FAQ nuttig?
Thumbs Up Icon 0
Thumbs Down Icon 0
Hopelijk heb je hierboven gevonden wat je zocht!

Er zullen natuurlijk altijd onbeantwoorde vragen blijven… Als we weten wat jou bezighoudt, kunnen we daar zoveel mogelijk op proberen in te spelen. Stel hieronder een vraag voor, dan kijken we of we die kunnen te beantwoorden!

Zoek een FAQ


Stel zelf een vraag

Welke vraag wordt beantwoord?
Wat moet er worden weergegeven bij jouw vraag?

Comments are closed.