Beste klant, vriend, kennis en buur,
Zoals jullie weten vierden wij aan het begin van dit jaar ons 25-jarig bestaan en openden wij trots ons geheel vernieuwde en toekomstbestendige kantoor op de verdieping van ons pand aan de Bautscherweg.
De feestvreugde van die opening is inmiddels geluwd door recente ontwikkelingen die ons, kort samengevat, verbieden om ons kantoor op de huidige locatie te handhaven. De oorzaak van deze deceptie willen we bij je volgende bezoek aan ons graag toelichten.
Een en ander heeft tot gevolg dat wij, onder dwang van de gemeente, per 1 januari 2016 ons kantoor op de Bautscherweg vaarwel moeten zeggen. Wij hebben diep moeten slikken bij het horen van dit nieuws, maar we hebben besloten dit niet enkel als tegenslag te zien. Wij willen deze situatie dan ook aangrijpen als een nieuwe kans voor de toekomst van ons kantoor. Verhuisbericht
Nieuw kantoor en adres
Na een lange zoektocht hebben wij een kantoorruimte gevonden die goed bereikbaar is en past bij onze werkfilosofie. In de voormalige Philipsfabrieken op de Molenberg (Heerlen) heeft ©-Mill een bedrijvencentrum gevestigd dat niet alleen (kantoor)ruimten verhuurd, maar ook actief werkt aan kruisbestuiving tussen ondernemers, iets dat wij in het klein al jarenlang proberen te bewerkstelligen voor onze klanten.
Ons nieuwe adres wordt per 1 januari 2016
Administratiekantoor Ceelen vof
©-Mill Ondernemershuis C, Unit 17
Jan Campertstraat 9
6416 SG Heerlen
(telefoonnummers en e-mailadressen blijven ongewijzigd!)
Gesloten
Enkel de sleutel ontvangen betekent niet dat wij direct in ons kantoor kunnen werken. Er zal nog stevig geklust en verhuisd moeten worden. Omdat er op korte termijn heel veel moet gebeuren, kunnen wij niet anders dan ons kantoor noodgedwongen 2 weken sluiten.
Tussen maandag 21 december en vrijdag 1 januari zijn wij dan ook onbereikbaar en kunnen we helaas ook geen werkzaamheden voor jullie verrichten! (noodgevallen uitgezonderd). Dat betekent dat alle zaken die voor het eind van dit kalenderjaar afgerond moeten worden zo snel mogelijk bij ons ingepland moeten worden.
Vanaf maandag 4 januari 2016 hopen wij op ons nieuwe adres volledig operationeel te zijn en je van daaruit weer de vertrouwde service te kunnen bieden die je van ons gewend bent. Wij hopen dat e.e.a. niet tot onoverkomelijke problemen leidt en willen je alvast bedanken voor je begrip!
13